Kategorie

Nowe produkty

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego Isabellenails dostępnym pod adresem: http://isabelle.isabelle2.e-kei.pl/index.php

2. Kontakt z sklepem odbywa się:

  • Telefonicznie: 791-220-998, 790-795-570

3. Sklep internetowy jest własnością Hurtowni Kosmetycznej SilverCosmetics Michał Kuriata, z siedzibą przy ul. Przylesie 5, 55-220 Miłoszyce.

4. Prawa autorskie do serwisu oraz do zawartych w nim treści należą do Isabellenails.

5. Korzystanie ze sklepu wiąże się ze zgodą na wykorzystywanie plików cookies.


Zasady korzystania ze sklepu

1. Sklep prowadzi sprzedaż produktów drogą elektroniczną.

2. Każdy klient ma możliwość dokonania zakupów po jednorazowym zarejestrowaniu się i utworzeniu indywidualnego konta.

3. Rejestracja odbywa się poprzez zakładkę „Załóż konto”.

4. W czasie rejestracji należy podać adres e-mail, wymagane dane osobowe, adres do przesyłki oraz numer telefonu.

5. Konto klienta umożliwia dokonywanie zakupów, zarządzanie swoimi danymi personalnymi oraz przeglądaniu swoich zamówień.

6. Dostęp do konta jest możliwy po procesie rejestracji, poprzez zalogowanie się (login: adres e-mail) i podanie swojego hasła.

7. Po dokonaniu rejestracji, klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą login oraz hasło.

8. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości Newsletter oraz wiadomości od naszych partnerów.

9. Sklep może wprowadzać, modyfikować oraz usuwać akcje promocyjne.



Zakupy

1. W celu zrobienia zakupów za pośrednictwem sklepu, należy zalogować się na swoje konto, wybrać produkty do koszyka i postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie.

2. Zamówień można dokonywać całodobowo.

3. Ceny produktów i usług na stronie podane są brutto, w walucie polski złoty.

4. Produkty oferowane na stronie sklepu są nowe i posiadają oryginalne opakowania.

5. Klient ma możliwość modyfikacji zamówienia (dodanie nowych produktów, usunięcie aktualnych produktów z koszyka, zmiana ilości), aż do momentu dokonania za niego płatności.

6. Przed dokonaniem płatności należy wybrać sposób dostawy zamówienia.

7. Płatności można dokonać za pomocą elektronicznego przelewu bankowego oraz metodą przelewu elektronicznego.

8. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

9. Klient składając zamówienie i wypełniając ankietę zdrowotną zobowiązany jest podać wyłącznie prawdziwe dane dotyczące jego osoby. Jednocześnie oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych (ustawa z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 z 1997) przez Sprzedawcę w celu zarządzania i administracji Portalem oraz obsługi usług płatnych.

10. Podczas realizacji zamówienia klient musi zapoznać się i zatwierdzić warunki korzystania z usług (regulamin sklepu).

11. Klient może obejrzeć swoje zamówienia i pobrać za nie faktury w sekcji „Historia zamówień” na koncie klienta.

12. Po zakończeniu zakupów, klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą szczegóły podsumowującą zamówienie, zawierającą:

  • Numer zamówienia
  • Datę zamówienia
  • Zamówione produkty i ich ilość
  • Rodzaj wysyłki
  • Rodzaj płatności. Klient może obejrzeć swoje zamówienia i pobrać za nie faktury w sekcji „Historia zamówień” na koncie klienta.

Dostawa

1. Dostawa odbywa się na wskazany przez klienta adres, także poza granicami kraju.

2. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:

3. Klient dokonuje jednorazowej opłaty za dostawę, niezależnie od ilości kupionych przedmiotów.

4. Dostawa realizowana jest codziennie w dni robocze, w dniu zaksięgowania pieniędzy na koncie bankowym.

5. Czas dostawy wynosi od jednego do trzech dni roboczych, w zależności od wyboru rodzaju dostawy.

  • za pośrednictwem listu poleconego ekonomicznego (koszt 8,50 zł),
  • za pośrednictwem listu poleconego priorytetowego (koszt 9,50 zł),
  • za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex (koszt 13,00 zł),
  • w formie pobrania (koszt 16,90 zł).

Zwroty i reklamacje

1. Klient posiada prawo do zwrotu zakupionych towarów w terminie do 14 dni roboczych, od momentu otrzymania przesyłki.

2. Zwracany produkt należy przesłać na adres: Hurtownia Kosmetyczna Silver Cosmetics Michał Kuriata, ul. Przlesie 5, 55-220 Miłoszyce.

3. Koszty za przesyłkę zwracanego towaru pokrywa klient.

4. Do każdego zwrotu należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu (wzór pdf)

5. Zwrot pieniężny za odesłane produktu zostanie przelany na konto bankowe podane przez klienta na formularzu zwrotu do 14 dni roboczych.

6. Zwracana kwota zwiera jedynie cenę produktów, z potrąceniem kosztów ich dostawy.

7. Klient posiada prawo do reklamacji produktu.

8. Reklamowany produkt należy odesłać na adres: Hurtownia Kosmetyczna Silver Cosmetics Michał Kuriata, ul. Przylesie 5, 55-220 Miłoszyce.

9. Do reklamowanego produktu należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji (wzór pdf).

10. Koszt przesyłki reklamowanego produktu ponosi klient.

11. Sposoby rozpatrzenia reklamacji: wymiana towaru lub zwrot gotówki.

12. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni roboczych.

13. O sposobie rozpatrzenia reklamacji klient zostanie powiadomiony mailowo.